Trainingsmogelijkheden Loopsport

Trainingsmogelijkheden binnen de afdeling Loopsport van Prins Hendrik.

Per juli 2015 start de groep van Janke met het volgende trainings aanbod, een combi B/C groep, men moet bij aanvang minimaal 90 minuten kunnen lopen. Woensdag interval trainingsvorm  met aandacht voor techniek max. 90 min. Zaterdag een duurloopvorm incl. in en uitlopen min. 90 min. met een opbouw naar max 2 uur  1 x per kwartaal. Tempo lopers is divers ( 9-12 km p/u) waardoor de rustige lopers in een 2 uur loop (incl. in en uit lopen, dus totale training) bv. 16 km. lopen en de snellere bv. 20 km.

Dag

Tijd

Niveau trainingsgroep

 

Maandag

15.00

Buiten bewegen op de baan voor senioren

 

17.00

Van sjokken naar joggen

 

Dinsdag

9.15

A

 

9.15

C

 

19.00

Start to Move

 

19.00

A

 

19.00

B

 

19.00

C

 

19.00

LLA 1 + LLA 2 + LLA 3

 

 

 

 

Woensdag

9.30

A

 

19.00

C

 

Donderdag

9.15

C

 

19.00

Start to Move

 

19.00

A

 

19.00

B

 

19.00

C

 

19.00

LLA 1 + LLA 2 + LLA 3

 

 

 

 

 

 

 

Vrijdag

9.00

Van sjokken naar joggen

 

13.45

A

 

Zaterdag

8.30

A

 

9.00

C+

 

9.30

A

 

9.30

B

 

9.30

LLA 3

 

9.00

LLA 2

 

9.30

Start to Move

 

Zondag

9.00

A

 

9.00

B

 

9.00

LLA 3 trail (alleen in de even weken)